У разі виявлення запаху газу дзвоніть 104
  • 10.12.2019

    До уваги споживачів природного газу с. Дачне, Біляївського р-ну, Одеської обл.

    В зв’язку з ліквідацією аварії на газопроводі високого тиску у с.Дачне  Біляївського району буде з 8.00 11.12.2019 р. припинено газопостачання споживачів розташованих у частині села до залізничної дороги . Проведення робіт по відновленню газопостачання заплановано після ліквідації аварії  з 15.00  11.12.2019 р по 18.00  12.12.2019 р.
  • 05.12.2019

    Шановні споживачі природного газу!

    Шановні споживачі природного газу!      З настанням опалювального сезону в містах України, в тому числі і в м.Одеса почастішали скарги населення на незрозуміле збільшення споживання природного газу і на погіршення його якості. Про ці факти в своїх статтях пишуть різні Інтернет видання, не розібравшись як слід в цих питаннях і нарікаючи на постачальників природного газу. Вони пишуть про «численні дзвінки» людей в редакції газет, міську і обласну адміністрацію, а також звернення до підприємства «Одесагаз». Багато хто говорить про підмішування повітря або якихось незрозумілих сумішей в побутовий газ. І все нібито для того, що б населення більше платило по лічильникам за блакитне паливо.      Роз’яснюємо, що якість газу – це відповідність його фізико – хімічних показників встановленим нормативним документам. Воно повинно відповідати міждержавному документу ГОСТ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови». Якісним, відповідно до Держстандарту, вважається природний газ, теплота згоряння якого становить не менше 7600 кілокалорій на метр кубічний. Газ, який надходить населенню по газопроводах в Одесі і області має теплоту згоряння в межах норми, яка в останні роки істотно не змінюється. Відповідність палива, що постачається по ГОСТу регулярно перевіряється і контролюється спеціально атестованими лабораторіями АТ «Укртрансгаз». Якість газу підтверджується паспортами фізико-хімічних показників якості природного газу, з якими кожен споживач може ознайомитися на сайті АТ «Одесагаз» (розділ – «Важливо знати», підрозділ – «Нормативна база»).      Споживання природного газу в абонента – величина суто індивідуальна і залежить від безліч факторів. Це може бути і неекономічна робота газових приладів через неправильне регулювання пальників або їх засміченості, знижена температура зовнішнього повітря, стан утеплення опалювального приміщення, не надходження до пальнику приладу необхідної кількості повітря, тобто не провітрювання приміщення (особливо стосується кухонь з металопластиковими вікнами). Якщо споживач передбачає, що газовий лічильник відображає неправдиві дані, він може його перевірити, звернувшись на газову дільницю, яка обслуговує дану територію.      З чуток про підмішування в газ повітря, які побутують у населення – роз’яснюємо, що при поєднанні в певному співвідношенні природного газу і повітря виходить вибухонебезпечна суміш. Кожна газорозподільна або газотранспортна компанія, кожен хто пов'язаний з обслуговуванням газового обладнання знає про це і розуміє можливі небезпечні наслідки. Тому навряд чи хтось зважився на таку дію.      Визначити якість газу, що подається неможливо за кольором вогню на газовій конфорці. Він свідчить тільки про правильне чи неправильне згоряння газу. Якщо полум’я має однорідний блакитний колір, то природний газ згорає повністю, виділяючи при цьому максимальне тепло. Якщо вогонь жовтого, червоного або якого-небудь іншого кольору, відмінного від блакитного, значить, до пальника находить недостатня кількість повітря. Відповідно, при цьому буде виділяється менше тепла.       Працівники АТ «Одесагаз» провели аналіз заявок від абонентів міста Одеси з початку опалювального сезону. З’ясувалося, що «безліччю» заявок в яких були скарги на якість газу була одна письмова заява по вул.Залізнична  і п`ять заявок по дзвінках на газові дільниці з вулиць Ак.Заболотного, Ак.Філатова, Карішковського, провулків Каретного і Морехідного. На всіх адресах причинами скарг виявилися - засміченість газових конфорок або недостатній приплив повітря для правильного згорання газу.        Нагадуємо, що для приведення роботи пальника газового приладу в нормальний стан, необхідно викликати слюсаря газового господарства подзвонивши на свою газову дільницю або в Колцентр АТ «Одесагаз».        Що стосується тиску газу в газопроводі, то за зовнішніми ознаками визначити його вкрай складно. Це зможе зробити тільки слюсар за допомогою спеціального приладу. Не розбирайте самовільно газові прилади і газопроводи. Це небезпечно!  При відчутті запаху газу терміново дзвонить по телефону 104.        Тільки працівники газового господарства в кожному конкретному випадку можуть визначити причину незадовільної роботи газових приладів або інших скарг, які стосуються газопостачання.     АТ «Одесагаз»
  • 04.12.2019

    АТ «Одесагаз» повідомляє про про сбій в роботі особистого кабінету

    АТ «Одесагаз» повідомляє, що з технічних причин особистий кабінет був не доступний для роботи з 29.11.2019р. Станом на 03.12.2019р. роботу особистого кабінету поновлено. У зв’язку з внесеними змінами на даний час, після авторизації для передачі показників лічильнику, просимо натиснути кнопку у лівому верхньому куті «Персональні аккаунти» та вибрати значення «Одеса: розподіл». АТ «Одесагаз» приносить вибачення за доставлені незручності і проводить роботу для запобігання подібним ситуаціям в майбутньому.        
  • 03.12.2019

    АТ «Одесагаз» повідомляє про припинення газопостачання у с. Дачне

    В зв’язку з ліквідацією аварії на газопроводі високого тиску у с.Дачне  Біляївського району припинено газопостачання споживачів по вулицях Мира,Перемоги, Новоселів,Софіївської, Космонавтів, Шевченко, Центральній, Селекційній, Проектній та прилеглих до цих вулиць. Проведення робіт по відновленню газопостачання заплановано після ліквідації аварії  з 15.00 3.12.2019 р по 18.00  04.12.2019 р.
Важливо знати
АТ "Одесагаз"
Особистий кабінет
Контакт центр

Контакти для передачі показань лічильника


зверніться до оператора нашого контакт-центру

(048) 705-39-09

Увага!

104

У разі виявлення запаху газу в приміщенні, під’їзді, або на вулиці, НЕГАЙНО телефонуйте до аварійної газової служби АТ «Одесагаз» за номером 104 (у тому числі з мобільних телефонів). Аварійна газова служба працює цілодобово, без вихідних.
Виїзд аварійної бригади, локалізація та ліквідація витоків газу виконуються безкоштовно.

Памятка користування газом в побуті