Прийомні дні: Понеділок з 14 00 до 16 00 Четвер з 14 00 до 16 00

У ПАТ «Одесагаз» створений телефон «Гарячої лінії» - т.705-39-67

Для отримання роз'яснень та спрощеного порядку надання інформації абонентам на виниклі питання, в ПАТ «Одесагаз» створений телефон «гарячої лінії». Враховуючи необхідність оперативного вирішення організаційних питань і надання інформації населенню Вам необхідно дотримуватися наступного порядку Додзвонившись на телефон гарячої лінії Вам необхідно прослухати інформацію і після звукового сигналу задати своє питання вказавши точну адресу і характер питання. Для отримання інформації по заданому питанню необхідно продиктувати і залишити номер свого телефону для зворотного зв'язку

Контакти:

Консультаційний центр: 705-39-64

Цілодобові телефони аварійно-диспетчерської служби:

-104 - безкоштовні дзвінки з номерів будь-яких операторів

-705-39-62

-050-333-57-47

-050-316-46-72

Керівництво:

И. О. Начальник УЕГГ м. Одеси - Донченко Сергій Борисович

И.О. Головний інженер УЕГГ м. Одеси - Шабалін Михайло Олександрович

Заступник начальника УЕГГ м. Одеси - Манишев Ігор Валерійович

Приймальна: 705-36-26, 705-36-37

gorgas@odgaz.odessa.ua