65003, Україна, м. Одеса, вул. Одарія, 1

Пн-Пт 8:30 - 17:30

Реєстрація


Інструкція по реєстрації в особистому кабінеті
 
При реєстрації в особистому кабінеті необхідно зареєструватися в двох компаніях:
Одеса:Розподіл – передача показників лічильнику газу.
Одеса:Постачання –стан розрахунків за газ та роздруківка рахунків на оплату.

 

1. Перехід на сторінку реєстрації:

https://gasolina-online.com/cabinet/register

2. Реєстрація

У формі реєстрації необхідно заповнити:

  • Газову компанію («Одеса:Розподіл», «Одеса:Постачання»). Зареєструватися необхідно в обох компаніях почергово.
  • Особовий рахунок (вказаний на заяві-приєднанні до договору, а також на квитанціях)
  • Перших три буквипрізвища на кого оформлений договір
  • Електронну пошту

 


Після того, як всі дані форми реєстрації будуть внесені вірно, на вказану Вами електронну адресу буде вислано лист підтвердження реєстрації з унікальним паролем.

3. Додавання «Одеса: Розподіл» або «Одеса: Постачання», а також новий особистий рахунок
 Якщо Ви зареєструвалися в особистому кабінеті «Одеса:Розподіл» то Вам необхідно натиснути «Додати О/Р» та зареєструватися в особистому кабінеті  «Одеса:Постачання». 
 Якщо Ви зареєструвалися в особистому кабінеті  «Одеса:Постачання»  то Вам необхідно натиснути «Додати О/Р» та зареєструватися в особистому кабінеті  «Одеса:Розподіл».

 

Після чого в новій вкладці ввести дані: 
  • газова компанія (вибрати «Одеса: Розподіл» або «Одеса:Постачання»)
  • Особовий рахунок
  • Прізвище власника особового рахунку (Перші 3 літери прізвища)
  • Дати згоду на обробку даних
 
Зміну між особистими кабінетами «Одеса: Розподіл» та «Одеса: Постачання» можна здійснювати використовуючи кнопку «Персональні аккаунти» 

4. Якщо Ви забули логін або пароль від особистого кабінету 
При вході в особистий кабінет Ви можете скористуватися функцією «Забули e-mail» або  «Забули пароль»

5. У разі виявлення технічних проблем:

 

Якщо Ви вирішили зареєструватись або ввійти до Особистого кабінету після реєстрації, однак вікно авторизації на екрані не відкрилось. В такому випадку спробуйте здійснити наступні операції:

  • Перевірте, чи Ваш комп’ютер підключений до мережі Інтернет (чи відкриваються на ньому інші веб-сторінки). Якщо так, спробуйте закрити оглядач (браузер), який Ви використовуєте і скористайтесь іншим (напр. Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, Internet Explorer (IE) тощо)
  • Якщо Ви підключаєтесь до мережі Інтернет з робочого комп’ютера, майте на увазі, що він може бути захищений від втрат інформації, відтак подібне з’єднання буде неможливим.
  • У випадку появи тексту повідомлення щодо помилки (error), спробуйте прочитати його. Якщо виникнуть труднощі – зверніться до сайту translate.google.com.ua. Скопіюйте текст з екрану і перенесіть його до сайту – перекладача.
  • Трапляється, що наш сертифікат безпеки не відповідає браузеру, на якому Ви працюєте. В такому випадку спробуйте налаштувати сертифікат у відповідності до вимог Вашого браузера.

Підпішіться на новини

Ви будете отримувати новини на вказану електронну пошту

© Copyright 2020 odgaz.odessa.ua