65003, Україна, м. Одеса, вул. Одарія, 1
Пн-Пт 8:30 - 17:30
Реєстрація
Інструкція по реєстрації в особистому кабінеті
При реєстрації в особистому кабінеті необхідно зареєструватися в двох компаніях:
Одеса:Розподіл – передача показників лічильнику газу.
Одеса:Постачання –стан розрахунків за газ та роздруківка рахунків на оплату.
1. Перехід на сторінку реєстрації:
https://gasolina-online.com/cabinet/register
2. Реєстрація
У формі реєстрації необхідно заповнити:
- Газову компанію («Одеса:Розподіл», «Одеса:Постачання»). Зареєструватися необхідно в обох компаніях почергово.
- Особовий рахунок (вказаний на заяві-приєднанні до договору, а також на квитанціях)
- Перших три буквипрізвища на кого оформлений договір
- Електронну пошту
Після того, як всі дані форми реєстрації будуть внесені вірно, на вказану Вами електронну адресу буде вислано лист підтвердження реєстрації з унікальним паролем.
3. Додавання «Одеса: Розподіл» або «Одеса: Постачання», а також новий особистий рахунок
Якщо Ви зареєструвалися в особистому кабінеті «Одеса:Розподіл» то Вам необхідно натиснути «Додати О/Р» та зареєструватися в особистому кабінеті «Одеса:Постачання».
Якщо Ви зареєструвалися в особистому кабінеті «Одеса:Постачання» то Вам необхідно натиснути «Додати О/Р» та зареєструватися в особистому кабінеті «Одеса:Розподіл».
Після чого в новій вкладці ввести дані:
- газова компанія (вибрати «Одеса: Розподіл» або «Одеса:Постачання»)
- Особовий рахунок
- Прізвище власника особового рахунку (Перші 3 літери прізвища)
- Дати згоду на обробку даних
Зміну між особистими кабінетами «Одеса: Розподіл» та «Одеса: Постачання» можна здійснювати використовуючи кнопку «Персональні аккаунти»
4. Якщо Ви забули логін або пароль від особистого кабінету
При вході в особистий кабінет Ви можете скористуватися функцією «Забули e-mail» або «Забули пароль»
5. У разі виявлення технічних проблем:
Якщо Ви вирішили зареєструватись або ввійти до Особистого кабінету після реєстрації, однак вікно авторизації на екрані не відкрилось. В такому випадку спробуйте здійснити наступні операції:
- Перевірте, чи Ваш комп’ютер підключений до мережі Інтернет (чи відкриваються на ньому інші веб-сторінки). Якщо так, спробуйте закрити оглядач (браузер), який Ви використовуєте і скористайтесь іншим (напр. Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, Internet Explorer (IE) тощо)
- Якщо Ви підключаєтесь до мережі Інтернет з робочого комп’ютера, майте на увазі, що він може бути захищений від втрат інформації, відтак подібне з’єднання буде неможливим.
- У випадку появи тексту повідомлення щодо помилки (error), спробуйте прочитати його. Якщо виникнуть труднощі – зверніться до сайту translate.google.com.ua. Скопіюйте текст з екрану і перенесіть його до сайту – перекладача.
- Трапляється, що наш сертифікат безпеки не відповідає браузеру, на якому Ви працюєте. В такому випадку спробуйте налаштувати сертифікат у відповідності до вимог Вашого браузера.
Підпішіться на новини
Ви будете отримувати новини на вказану електронну пошту
© Copyright 2020 odgaz.odessa.ua